כספת בבנק או כספת במשרד?

כספת בנקאית

כספת בבנק או כספת במשרד?

כל בעל עסק או בעל משרד מתמודד עם השאלה האם לרכוש כספת משרדית שתחכה במשרד ותשמש אותו לאחסון של כסף, מסמכים או כל פריט בעל ערך שנמצא במשרד או אולי דווקא לבחור באופציה אחרת, השכרת כספת בבנק.

מהם היתרונות של כספת בבנק ומהם אלו של כספת במשרד? ננסה לענות על כך כאן.

כספת בבנק – הגנה ברורה מפני סכנות הפריצה

כספת בבנק משרתת בעל עסק במובן הברור ביותר – היא מגנה עליו מפני גניבת מסמכים, פריטי ערך וכמובן כסף שבמהלך פריצה לבית העסק היו עלולים להילקח ולהיגנב. כספות בבנק ממוקמות בדרך כלל בחדרי כספות מאובטחים גם באופן טכנולוגי מתקדם וגם על ידי מאבטח.

כל מי ששוכר כספות בבנק מקבל כספת לפי הגודל הרצוי ובה הוא יכול לאחסן כל פריט בעל ערך שהוא רוצה. החיסרון של כספת שנמצאת בבנק היא הנגישות – הכספת פתוחה למי ששוכר אותה רק בשעות הפתיחה של הבנק, כך שבחגים, סופי שבוע או כל זמן אחר שבו הבנק סגור לא תהיה נגישות למסמכים ולפריטי הערך שאתם מאחסנים בכספת.

מצד שני מדובר בהגנה בטוחה וברורה, כאשר רק פריצה ממוקדת לחדר הכספות בבנק עלולה לשים את הפריטים החשובים שלכם בסכנה.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא עלות ההשכרה. לא תמיד ההשכרה זולה יותר מאשר קנייה של כספת משרדית שמשמשת אתכם לאורך זמן ולכן כדאי לבדוק הצעות מחיר בשני הכיוונים.

כספת במשרד – פתרון בטוח, יעיל וזמין בכל עת

גם אם אתה רגיל לכספת בבנק, כספות משרדיות הן פתרון שבדרך כלל מספר מענה טוב יותר. כיום מספקות חברות מתמחות מגוון רחב של כספות משרדיות איכותיות ובטוחות, שבנויות מחומרים חזקים וכבדים, שמקשים על פריצה וגניבה ומגנים גם מפני מגע עם אש וחום. כספות למשרד מגיעות היום במגוון גדלים, בהשוואה לבנק בו לעיתים אנחנו מוגבלים בגודל הכספת.

כספות משרדיות כיום עשויות מפלדת אל חלד ובטון. הן מוכרות על ידי משרד הביטחון וחברות הביטוח ומקבלות את תווי התקן הדרושים לפי חוק. בנוסף, הן כוללות מנגנוני נעילה מתקדמים שמאפשרים לנו לישון בשקט, גם בעת פריצה במשרד.

בנוסף, הכספת מותקנת במשרד וזמינה בכל עת. אנחנו אלו ששולטים על הפתיחה והסגירה שלה ויכולים להוציא ממנה מסמכים וחפצי ערך בכל זמן שנחפוץ. לבסוף, היתרון של כספות משרדיות נובע מהמחיר. אנחנו קונים כספת למשרד, משלמים תשלום חד פעמי ולא צריכים לדאוג לדמי השכירות של כספת בנקאית. ההוצאה היא חד פעמית ואנחנו יכולים לישון בשקט במשך שנים.

כל בעל משרד עומד בפני השאלה מה עדיף – כספת בבנק או כספת שנמצאת במשרד, היתרונות והחסרונות נעים לכאן ולכאן אך במבחן הזמן, ייתכן והתקנת כספת משרדית איכותית עדיפה על פני כספת בנקאית.

כל בעל עסק או בעל משרד מתמודד עם השאלה האם לרכוש כספת משרדית שתחכה במשרד ותשמש אותו לאחסון של כסף, מסמכים או כל פריט בעל ערך שנמצא במשרד או אולי דווקא לבחור באופציה אחרת, השכרת כספת בבנק. מהם היתרונות של כספת בבנק ומהם אלו של כספת במשרד? ננסה לענות על כך כאן.

כספת בבנק – הגנה ברורה מפני סכנות הפריצה

כספת בבנק משרתת בעל עסק במובן הברור ביותר – היא מגנה עליו מפני גניבת מסמכים, פריטי ערך וכמובן כסף שבמהלך פריצה לבית העסק היו עלולים להילקח ולהיגנב. כספות בבנק ממוקמות בדרך כלל בחדרי כספות מאובטחים גם באופן טכנולוגי מתקדם וגם על ידי מאבטח. כל מי ששוכר כספות בבנק מקבל כספת לפי הגודל הרצוי ובה הוא יכול לאחסן כל פריט בעל ערך שהוא רוצה. החסרון של כספת שנמצאת בבנק היא הנגישות – הכספת פתוחה למי ששוכר אותה רק בשעות הפתיחה של הבנק, כך שבחגים, סופי שבוע או כל זמן אחר שבו הבנק סגור לא תהיה נגישות למסמכים ולפריטי הערך שאתם מאחסנים בכספת.כספת בנקאית מצד שני מדובר בהגנה בטוחה וברורה, כאשר רק פריצה ממוקדת לחדר הכספות בבנק עלולה לשים את הפריטים החשובים שלכם בסכנה. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא עלות ההשכרה. לא תמיד ההשכרה זולה יותר מאשר קנייה של כספת משרדית שמשמשת אתכם לאורך זמן ולכן כדאי לבדוק הצעות מחיר בשני הכיוונים.

כספת במשרד – פתרון בטוח, יעיל וזמין בכל עת

גם אם אתה רגיל לכספת בבנק, כספות משרדיות הן פתרון שבדרך כלל מספר מענה טוב יותר. כיום מספקות חברות מתמחות מגוון רחב של כספות משרדיות איכותיות ובטוחות, שבנויות מחומרים חזקים וכבדים, שמקשים על פריצה וגניבה ומגנים גם מפני מגע עם אש וחום. כספות למשרד מגיעות היום במגוון גדלים, בהשוואה לבנק בו לעיתים אנחנו מוגבלים בגודל הכספת. כספות משרדיות כיום עשויות מפלדת אל חלד ובטון. הן מוכרות על ידי משרד הבטחון וחברות הביטוח ומקבלות את תווי התקן הדרושים לפי חוק. בנוסף, הן כוללות מנגנוני נעילה מתקדמים שמאפשרים לנו לישון בשקט, גם בעת פריצה במשרד. בנוסף, הכספת מותקנת במשרד וזמינה בכל עת. אנחנו אלו ששולטים על הפתיחה והסגירה שלה ויכולים להוציא ממנה מסמכים וחפצי ערך בכל זמן שנחפוץ. לבסוף, היתרון של כספות משרדיות נובע מהמחיר. אנחנו קונים כספת למשרד, משלמים תשלום חד פעמי ולא צריכים לדאוג לדמי השכירות של כספת בנקאית. ההוצאה היא חד פעמית ואנחנו יכולים לישון בשקט במשך שנים. כל בעל משרד עומד בפני השאלה מה עדיף – כספת בבנק או כספת שנמצאת במשרד, היתרונות והחסרונות נעים לכאן ולכאן אך במבחן הזמן, ייתכן והתקנת כספת משרדית איכותית עדיפה על פני כספת בנקאית.