כספת ביתית לנשק

כך תשמרו על הנשק שלכם כשאתם בבית או מחוצה לו

כספת ביתית לנשק

כספת ביתית לנשק

יש אנשים שכשהם עוזבים את העבודה הם משאירים את הבודה מאחוריהם ויש אנשים שגם כשהם לא בתפקיד והם חוזרים מהעבודה הם צריכים להיסחב עם חלק גדול ממנה לבית. שוטרים, בלשים, חוקרים, אנשי קבע וכל מיש רוצה שיהיה לו נשק אישי להגנה אישית ולא רק לצרכי עבודה צריך לדעת שכשהוא מגיע הביתה הוא חייב לאפסן את הנשק במקום ראוי. כספת ביתית לנשקים היא מצרך חובה לאנשים שיש להם נשקים בבית והנשק חייב להיות נעול מאחורי מנעול איכותי, ואין מנעול איכותי יותר ובטוח יותר מאשר של כספת. מנגנוני הנעילה המתקדמים שאנחנו באי.אס.אם גולדמן מציעים לכם הם האלטרנטיבה הטובה ביותר שתמצאו בשוק יחד עם כספות איכותיות שמתאימות לכל אחד ולכל סוגי הנשקים.

כספת ביתית לנשק: איך בוחרים נכון?

  • כשבוחרים כספת ביתית לנשק יש צורך לבחור נכון. אם לא תבחרו את הכספת בצורה נכונה יכול להיות שהיא לא תגן במאה אחוז על המשפחה שלכם ועל הנשק שלכם במקרים של פריצה לבית. כשנשק מגיע לידיים הלא נכונות כולם יכולים להיות בצרה והדבר יכול להוות אף עבירה פלילית לבעל הנשק. אנחנו באי.אס.אם גולדמן נדאג שזה לא יקרה ונלווה אתכם בכל תהליך הבחירה ונספק את הכספת הטובה ביותר שתתאים לכם בצורה המושלמת ביותר.
  • כשבוחרים כספת ביתית לנשק יש צורך להתאים אותה בגודל. יש נשקים גדולים כמו רובה M16  לצד אקדחים קטנים יותר כמו שיש לשוטרים. אין צורך לרכוש כספת גדולה מידי כיוון שהיא סתם תעיק עליכם ודאי כשאין לכם צורך באחסון של חפצים נוספים. חשוב מאוד שהכספת תתאים בדיוק וכך לא תהווה נטל וגם תוכל להיכנס בכל מקום שתרצו להתקין אותה.

התקנה במקום נוח ונסתר

אנחנו באי.אס.אם גולדמן מסייעים ללקוחות שלנו לא רק לבחור את הכספת הטובה ביותר אלא גם מסבירים להם מהם הסיבות לכך שזו הבחירה הכי טובה. כך הלקוח יכול להבין מה החשיבות של עובי הכספת, מה זה משנה איזה המנגנון נעילה נבחר ומדוע חשוב מאוד להתקין את הכספת במקום שמצד אחד יהיה נגיש אך מצד שני יהיה נסתר גם לפורצים עתידיים.