כספת לנשק אישי

כדי שהנשק לא יהפוך מהגנה להתקפה

כספת לנשק אישי

כספת לנשק אישי

נשק אישי מוחזק על ידי אנשים רבים בבתים. נשק אישי יכול להיות נשק צבאי של חייל שחזר הביתה, שוטר או חוקר שמצויד בנשק תמיד או כל אחד שרוצה הגנה לפי חוק. הנשק יכול לשמש אתכם בעבודה או בעת הצורך בו אתם מרגישים איום על ביתכם או על משפחתכם אך במקרים רבים הוא יכול להפוך לטרגדיה. נשק אישי הוא לא צחוק וחובה להחזיק כספת לנשק אישי אם יש לכם אחד. הכספת תשמור עליו מכל משמר, תמנע שוד שלו שיכו לסכן אנשים נוספים ואף להוות עבירה פלילית במידה והוא לא נשמר היטב. גם מי שיש לו ילדים קטנים ויש לו נשק אישי בבית יודע כמה מסוכנת הסיטואציה הזו וכבר היו מקרים בעיקר בארצות הברית שם חלק גדול מהאוכלוסייה מחזיק בנשק, שהיו תאונות רבות שנגמרו במוות.

צריכים כספת לנשק אישי? אי.אס.אם גולדמן הוא המקום בשבילכם

  • אם אתם רוצים להרגיש שאתם והמשפחה שלכם מוגנים מכל משמר כולל צרות שהנשק האישי שלכם כול להוביל אליהם, פנו אלינו ואנחנו נסייע לכם לבחור את הכספת המתאימה ביותר. אי.אס.אם גולדמן מומחית בכל סוגי הכספות ויודעת מה טוב בשביל הלקוחות שלה בזכות שנים ארוכות של ניסיון בתחום. החברה כבר עובדת עם לקוחות רבים לאורך שנים ארוכות שכוללים גם חברות ממשלתיות, גופים גדולים וחברות ענקיות, כולל בנקים ומערכות ציבור. לכל אלו מצטרפים גם לקוחות רבים שרוצים כספת לנשק אישי לפי שטח האחסון הנדרש וסוג הכספת.
  • לא כל כספת יכולה להגן עליכם מפני גניבה של הנשק האישי. נשק אישי הוא לא כסף ולא תכשיט אלא יכול לסכן חיים באופן מיידי אפילו את המשפחה שלכם בעת שאתם בבית בעת פריצה. כספת צריכה להתאים לגודל הנשק ולאפשר אחסנה נוחה שלו אך גם להיות בעובי מספק ומגנון נעילה איכותי.

כספת שמתאימה תנאי הביטוח

כל כספת לנשק אישי או כל שימוש אחר שלה חייבת להתאים לתנאי הביטוח. הביטוח לא מכסה את הציוד שיאופסן במידה ולא תעמדו בתנאים וגם כאן אנחנו באי.אס.אם גולדמן מכירים את כל הכיסויים וכל התנאים וניתן לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.