כספת ism בשוק הפרטי והעסקי

חברת ISM מגן גולדמן היא שם נרדף בכל מה שקשור לביטחון בבית ובמשרד. במשך עשרות רבות של שנים היא מייצרת ומשווקת כאן בישראל כספות לבית ולמשרד, לאנשים פרטיים ולארגונים, שמספקות את תחושת הביטחון הנחוצה בתוך המרחב שלנו.

הודות לשנים ארוכות של עבודה, מחקר ופיתוח כספות קטנות וגדולות, כל כספת לבית ולמשרד של ISM זוכה לתו התקן האמריקאי הגבוה ביותר לכספות – TRTL 60X6 המוענק על ידי איגוד המבטחים של ארצות הברית.

קווים לדמותה של החברה הגדולה בישראל בתחום זה, המספקת כספות לכל צורך. מכספות לבנקים ועד כספת קטנה לבית ולמשרד.

סיפור שהתחיל לפני יותר מ-100 שנים

פעילותה של חברת ISM החלה לפני למעלה מ-100 שנים, עם הקמתה של החברה בשנת 1914. בשנות השלושים של המאה הקודמת תפס המפעל הקטן כאן בישראל תאוצה והחל לייצר כספות לארגונים, לאנשים פרטיים ולכל דורש בארץ ובעולם. לאחר שצברה מוניטין מצוין בקרב לקוחות באזור המזרח התיכון, החלה החברה לשווק את מוצריה גם בארצות הברית ובמדינות נוספות ברחבי העולם וזכתה להצלחה רבה.

במהלך השנים פיתחו אנשי החברה כספות לארגונים, לחברות, לבנקים, לתאגידים פיננסים והן לאנשים פרטיים שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום זה. צוותי פיתוח, הנדסה, בקרת איכות ושירות ותיקונים עומדים מאחורי החברה ומספקים מערך משגשג שמספק כספות איכותיות לכל דורש.

החברה מציעה כספת למשרד שמתאימה לכל בית עסק – מחנויות דרך יהלומנים ותכשיטים ועד למשרדים העוסקים בתחום הפיננסי. בנוסף, היא מציעה תחושת בטחון בתוך הבית, כשהיא מציעה ללקוחותיה כספת לבית במבחר דגמים שונים, שמאפשרות לכל אחד לאחסן את הפריטים יקרי הערך בתוך מקום בטוח.

כספות ייחודיות עבור משרד הביטחון

פעילות מול הארגונים החשובים בישראל ובעולם

חברת ISM ביססה את עצמה כנותנת שירות לארגונים החשובים בישראל. היא עובדת באופן קבוע מול משרדי הממשלה השונים, לרבות משרד הביטחון, מול המערכת הבנקאית, חברות וארגונים מובילים, רשויות מקומיות ועוד.

בנוסף למכירה והשכרה של כספות מסוגים שונים, מציעה החברה גם סיוע בתיקונים, שירותי פריצה מקצועיים ושירותי שינוע.

עם הפנים לעתיד

המסלול הארוך שעשתה חברת ISM מגן גולדמן מאז שהוקמה לפני 100 שנים מוביל אותה לפיתוח מתמיד של אמצעי בטיחות ברמה הגבוהה ביותר. הכספות המיוצרות כיום מוצעות עם מגוון מערכות נעילה שונות שהופכות אותן לבטוחות יותר ועמידות יותר בפני כל פריצה.

בנוסף, ממשיכה החברה לפתח מנגנוני אבטחה נוספים שיובילו את הלקוחות של החברה לתחושת הביטחון שהם מבקשים ולעבודה נוחה ופשוטה עם הכספות שרכשו. החברה מייצרת כספות בעלות רמות הגנה מגוונות וכל הכספות עומדות בתקנים המחמירים ביותר בישראל, בארצות הברית ובאירופה.

זוהי הכתובת הבטוחה, האיכותית והמקצועית ביותר עבור כל בית עסק, מוסד, ארגון או אדם פרטי שמבקשים לשמור על המסמכים והפריטים החשובים במקום בטוח וקרוב.

 

חברת ISM מגן גולדמן היא שם נרדף בכל מה שקשור לביטחון בבית ובמשרד. במשך עשרות רבות של שנים היא מייצרת ומשווקת כאן בישראל כספות לבית ולמשרד, לאנשים פרטיים ולארגונים, שמספקות את תחושת הביטחון הנחוצה בתוך המרחב שלנו. הודות לשנים ארוכות של עבודה, מחקר ופיתוח כספות קטנות וגדולות, כל כספת לבית ולמשרד של ISM זוכה לתו התקן האמריקאי הגבוה ביותר לכספות – TRTL 60X6 המוענק על ידי איגוד המבטחים של ארצות הברית. קווים לדמותה של החברה הגדולה בישראל בתחום זה, המספקת כספות לכל צורך. מכספות לבנקים ועד כספת קטנה לבית ולמשרד.

סיפור שהתחיל לפני יותר מ-100 שנים

פעילותה של חברת ISM החלה לפני למעלה מ-100 שנים, עם הקמתה של החברה בשנת 1914. בשנות השלושים של המאה הקודמת תפס המפעל הקטן כאן בישראל תאוצה והחל לייצר כספות לארגונים, לאנשים פרטיים ולכל דורש בארץ ובעולם. לאחר שצברה מוניטין מצוין בקרב לקוחות באזור המזרח התיכון, החלה החברה לשווק את מוצריה גם בארצות הברית ובמדינות נוספות ברחבי העולם וזכתה להצלחה רבה. במהלך השנים פיתחו אנשי החברה כספות לארגונים, לחברות, לבנקים, לתאגידים פיננסים והן לאנשים פרטיים שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום זה. צוותי פיתוח, הנדסה, בקרת איכות ושירות ותיקונים עומדים מאחורי החברה ומספקים מערך משגשג שמספק כספות איכותיות לכל דורש. החברה מציעה כספת למשרד שמתאימה לכל בית עסק – מחנויות דרך יהלומנים ותכשיטים ועד למשרדים העוסקים בתחום הפיננסי. בנוסף, היא מציעה תחושת בטחון בתוך הבית, כשהיא מציעה ללקוחותיה כספת לבית במבחר דגמים שונים, שמאפשרות לכל אחד לאחסן את הפריטים יקרי הערך בתוך מקום בטוח. כספות ייחודיות עבור משרד הביטחון

פעילות מול הארגונים החשובים בישראל ובעולם

חברת ISM ביססה את עצמה כנותנת שירות לארגונים החשובים בישראל. היא עובדת באופן קבוע מול משרדי הממשלה השונים, לרבות משרד הביטחון, מול המערכת הבנקאית, חברות וארגונים מובילים, רשויות מקומיות ועוד. בנוסף למכירה והשכרה של כספות מסוגים שונים, מציעה החברה גם סיוע בתיקונים, שירותי פריצה מקצועיים ושירותי שינוע.

עם הפנים לעתיד

המסלול הארוך שעשתה חברת ISM מגן גולדמן מאז שהוקמה לפני 100 שנים מוביל אותה לפיתוח מתמיד של אמצעי בטיחות ברמה הגבוהה ביותר. הכספות המיוצרות כיום מוצעות עם מגוון מערכות נעילה שונות שהופכות אותן לבטוחות יותר ועמידות יותר בפני כל פריצה. בנוסף, ממשיכה החברה לפתח מנגנוני אבטחה נוספים שיובילו את הלקוחות של החברה לתחושת הביטחון שהם מבקשים ולעבודה נוחה ופשוטה עם הכספות שרכשו. החברה מייצרת כספות בעלות רמות הגנה מגוונות וכל הכספות עומדות בתקנים המחמירים ביותר בישראל, בארצות הברית ובאירופה. זוהי הכתובת הבטוחה, האיכותית והמקצועית ביותר עבור כל בית עסק, מוסד, ארגון או אדם פרטי שמבקשים לשמור על המסמכים והפריטים החשובים במקום בטוח וקרוב.