כספות לבית – מי זקוק להן?

אם עד עכשיו התלבטתם האם להתקין כספת ביתית בדירה או בבית שלכם, המקרים הבאים עשויים לעשות לכם סדר בבלגן ולגרום לכם להבין שכדאי וצריך לאבטח את הבית ולדאוג שהפריטים החשובים לכם יהיו מוגנים מפריצות ושריפות. אז מי זקוק לכספת בבית ומה כדאי להתקין? הנה כמה מקרים ופרטים שכדאי לזכור.

גם הפריצה הכי שגרתית מחייבת הגנה

לא חייבים להתחיל במקרה טראגי ונורא, אלא בפריצה פשוטה ושגרתית. בכל עיר בארץ מתקיימות פריצות לבתים ולדירות וגנבים מנסים למצוא את הפריטים רבי הערך ולסחוב אותם מתחת לידיכם, בין אם אתם נמצאים בבית באותו הרגע או מגיעים רגע מאוחר מדי כדי לגלות את דבר הפריצה.

פורצים שנכנסים אל הדירה או אל הבית מחפשים פריטים עם ערך, אבל לא מדובר דווקא במכשירי חשמל גדולים או בתכשיטים יוקרתיים. לעיתים מדובר בכרטיסי אשראי, בכסף מזומן או בחפצים עם ערך סנטימנטלי ששווים היום יותר משהיו שווים בעבר. את כל הפריטים האלו אפשר להטמין בתוך כספות ביתיות שמגנות מפני פריצות וגניבות. בנוסף, הצבת כספת ביתית מבוטנת על הקיר, באיזור שלא נראה לעין במבט ראשון, תוסיף הגנה נוספת.

שריפה שהסתבכה – זכרונות שהולכים לאיבוד

לא רק פריצות וגניבות מחייבות הגנה על הפריטים היקרים שנמצאים בבית אלא גם שריפות ומפגעים נוספים. ישנן כספות לבית שמגנות על הרוכשים אותן בפני שריפות. הן עשויות מבטון וממתכות שעומדות בחום גבוה ובכך מבטיחות הגנה על מסמכים, פריטים חשובים, חפצים סנטימנטליים ועוד.

לא מעטים המקרים בהם שריפה קטנה הפכה לשריפה גדולה שכילתה את כל הזיכרונות, הפריטים החשובים, המסמכים וגם הכסף, כרטיסי האשראי, תעודות ועוד. באמצעות כספת ביתית חסינה לאש אפשר להגן על כל הדברים האלו ולהבטיח שגם במקרה של שריפה הם ישרדו.

כספת לביתבין כספות ביתיות לכספות מסוגים אחרים

מה מייחד בעצם כספת לבית מול כספות מסוגים אחרים?

כספות ביתיות מגיעות במגוון גדלים וסוגים, כאשר לרוב הן קטנות יותר מכספות משרדיות, חדרי כספות או כספות ביטחוניות ופליליות. כשמדובר בכספות ביתיות המטרה היא לאפשר אחסון של פריטים קטנים יותר, כמו תכשיטים, מסמכים, כרטיסי אשראי, כסף ועוד פריטים שלא דורשים מקום אחסון משמעותי.

כספות לבית לרוב גם עולות פחות מכספות מסחריות, משרדיות או בנקאיות, כיוון שההתקנה שלהן היא מהירה ופשוטה יותר, הגודל שלהן קטן יותר וההובלה שלהן אל הלקוח פשוטה יותר. לא צריך לנייד משקל גדול של מתכות ובטון, כמו בעת בנייה של חדר כספות או כספת משרדית גדולה.

כספות ביתיות – מספקות לכם בטחון בבית וכשאתם מחוץ לו

גניבה או אובדן של חפצים עם ערך סנטימנטלי שחשובים לדיירי הבית קשים יותר מאשר אובדן של פריטים במשרד, שבדרך כלל מאובטחים ומבוטחים יותר. כספות ביתיות יגנו על החפצים הקטנים ויאפשרו לכם לישון בשקט וליהנות מתחושת בטחון בבית וגם כשאתם מחוצה לו.

[caption id="" align="alignleft" width="160"]כספות לבית למקרה של פריצה Photo by Eastlaketimes [/caption] אם עד עכשיו התלבטתם האם להתקין כספת ביתית בדירה או בבית שלכם, המקרים הבאים עשויים לעשות לכם סדר בבלגן ולגרום לכם להבין שכדאי וצריך לאבטח את הבית ולדאוג שהפריטים החשובים לכם יהיו מוגנים מפריצות ושריפות. אז מי זקוק לכספת בבית ומה כדאי להתקין? הנה כמה מקרים ופרטים שכדאי לזכור.

גם הפריצה הכי שגרתית מחייבת הגנה

לא חייבים להתחיל במקרה טראגי ונורא, אלא בפריצה פשוטה ושגרתית. בכל עיר בארץ מתקיימות פריצות לבתים ולדירות וגנבים מנסים למצוא את הפריטים רבי הערך ולסחוב אותם מתחת לידיכם, בין אם אתם נמצאים בבית באותו הרגע או מגיעים רגע מאוחר מדי כדי לגלות את דבר הפריצה. פורצים שנכנסים אל הדירה או אל הבית מחפשים פריטים עם ערך, אבל לא מדובר דווקא במכשירי חשמל גדולים או בתכשיטים יוקרתיים. לעיתים מדובר בכרטיסי אשראי, בכסף מזומן או בחפצים עם ערך סנטימנטלי ששווים היום יותר משהיו שווים בעבר. את כל הפריטים האלו אפשר להטמין בתוך כספות ביתיות שמגנות מפני פריצות וגניבות. בנוסף, הצבת כספת ביתית מבוטנת על הקיר, באיזור שלא נראה לעין במבט ראשון, תוסיף הגנה נוספת.

שריפה שהסתבכה – זכרונות שהולכים לאיבוד

לא רק פריצות וגניבות מחייבות הגנה על הפריטים היקרים שנמצאים בבית אלא גם שריפות ומפגעים נוספים. ישנן כספות לבית שמגנות על הרוכשים אותן בפני שריפות. הן עשויות מבטון וממתכות שעומדות בחום גבוה ובכך מבטיחות הגנה על מסמכים, פריטים חשובים, חפצים סנטימנטליים ועוד. לא מעטים המקרים בהם שריפה קטנה הפכה לשריפה גדולה שכילתה את כל הזיכרונות, הפריטים החשובים, המסמכים וגם הכסף, כרטיסי האשראי, תעודות ועוד. באמצעות כספת ביתית חסינה לאש אפשר להגן על כל הדברים האלו ולהבטיח שגם במקרה של שריפה הם ישרדו.

כספת לביתבין כספות ביתיות לכספות מסוגים אחרים

מה מייחד בעצם כספת לבית מול כספות מסוגים אחרים? כספות ביתיות מגיעות במגוון גדלים וסוגים, כאשר לרוב הן קטנות יותר מכספות משרדיות, חדרי כספות או כספות ביטחוניות ופליליות. כשמדובר בכספות ביתיות המטרה היא לאפשר אחסון של פריטים קטנים יותר, כמו תכשיטים, מסמכים, כרטיסי אשראי, כסף ועוד פריטים שלא דורשים מקום אחסון משמעותי. כספות לבית לרוב גם עולות פחות מכספות מסחריות, משרדיות או בנקאיות, כיוון שההתקנה שלהן היא מהירה ופשוטה יותר, הגודל שלהן קטן יותר וההובלה שלהן אל הלקוח פשוטה יותר. לא צריך לנייד משקל גדול של מתכות ובטון, כמו בעת בנייה של חדר כספות או כספת משרדית גדולה. כספות ביתיות – מספקות לכם בטחון בבית וכשאתם מחוץ לו גניבה או אובדן של חפצים עם ערך סנטימנטלי שחשובים לדיירי הבית קשים יותר מאשר אובדן של פריטים במשרד, שבדרך כלל מאובטחים ומבוטחים יותר. כספות ביתיות יגנו על החפצים הקטנים ויאפשרו לכם לישון בשקט וליהנות מתחושת בטחון בבית וגם כשאתם מחוצה לו.