פריצת כספות ע"י מנעולן

במקרה שנוצר צורך בפריצת כספות ע"י מנעולן, חשוב לדעת בידי מי להפקיד את התפקיד. מדובר במשימה חשובה ואחראית שלא כל אחד רשאי לעשות. איך יודעים איזה מנעולן לבחור? מי מתאים למשימה? כל המידע בכתבה שלפנינו.

 

פריצת כספות – רק על ידי מנעולן מומחה!

כל מי שמחזיק ברשותו כספת, בין אם בבית ובין אם במשרד, יודע כי לא קל להיתקע מול כספת שלא נפתחת.

מדוע? כספת היא קודם כל דבר מאד אישי, אין לכל אחד גישה ישירה אליה. בכספת מאחסנים דברי ערך יקרים וחשובים, לרוב גם בעלי ערך פיננסי רב. כשהכספת לא נפתחת, יש תחושה של חוסר אונים, כשכל הרכוש היקר נשאר בפנים. לפעמים יש צורך לפתוח אותה מהר כדי למלא משימות שונות, התקיעות הפתאומית לא מאפשרת להתקדם ויוצרת תחושה מאד לא נעימה. מי שיכול לעזור במקרה זה הוא רק מנעולן מנוסה שיודע לפרוץ כספות.

מנעולן

פריצת כספות ע"י מנעולן

תפקידו של המנעולן להגיע אל השטח ולפתוח את הכספת בצורה בטוחה. עליו להכיר את סוגי הנעילה, ואת המנגנונים השונים של הכספות כדי לפצח את הבעיה ולגלות מה קורה בפנים. החשוב ביותר הוא לשמור על הכספת לבל תינזק, ולהצליח לפתוח את הכספת בלי לשבור את המנגנון.

ככל שהמנעולן מנוסה יותר, כך יש לו סיכוי גדול יותר להצליח במשימת הפריצה, בהכרתו אופציות שונות ופטנטים מיוחדים כדי לפצח את המנעול הסורר. אבל… גם המנעולן המומחה ביותר נותר לעיתים ללא ברירה, והוא חייב לשבור את המנעול כדי להצליח לפתוח את הכספת.

לאחר פתיחת הכספת אמור מנעולן לייעץ ללקוח מה עליו לעשות להבא, מאלו פעולות עליו להימנע כדי שהדבר לא יקרה שוב, ואולי להחליף קוד או להתקין מנעול אחר לנעילה.

 

עצה טובה

חשוב לזכור כי פריצת כספות ע"י מנעולן צריכה להיעשות בזהירות מרבית. אסור לשכוח כי כספת היא חפץ חשוב ויקר ערך, ובדרך כלל היא מכילה מזומנים. על הפורץ להיות אמין וישר ולכן כדאי לברר אם יש לו תעודה מטעם המשטרה, זה חשוב בשביל השקט הנפשי של הלקוח, וכדי שידע כי הבחירה של מנעולן הייתה נכונה.

אז אם אתם מחזיקים ברשותכם כספת, כדאי מאד שתאמצו את ההצעה הבאה: מומלץ לשמור בצד מספרי טלפון חשובים של פורצי כספת ולבדוק מבעוד מועד אם הם אכן מנוסים במקצועם.

למה זה חשוב? כי ברגע שתהיו לחוצים ותעמדו לפני כספת תקועה, לא יהיו לכם הפנאי והיכולת לחפש מנעולן מוצלח. זה לא הזמן המתאים לעשות בירורים ולהתייעץ עם חברים, דברים כאלה צריך לעשות בישוב דעת ועם ראש פנוי מלחצים.

אנשים חכמים מקדימים רפואה למכה. הם מבררים בעוד מועד אחר אנשי מקצוע מעולים, ובעת הצורך משתמשים במידע.

כך תוכלו גם אתם לבצע פריצת כספות ע"י מנעולן מומחה בתום ובהרגשה בטוחה ורגועה.

במקרה שנוצר צורך בפריצת כספות ע"י מנעולן, חשוב לדעת בידי מי להפקיד את התפקיד. מדובר במשימה חשובה ואחראית שלא כל אחד רשאי לעשות. איך יודעים איזה מנעולן לבחור? מי מתאים למשימה? כל המידע בכתבה שלפנינו.  

פריצת כספות – רק על ידי מנעולן מומחה!

כל מי שמחזיק ברשותו כספת, בין אם בבית ובין אם במשרד, יודע כי לא קל להיתקע מול כספת שלא נפתחת. מדוע? כספת היא קודם כל דבר מאד אישי, אין לכל אחד גישה ישירה אליה. בכספת מאחסנים דברי ערך יקרים וחשובים, לרוב גם בעלי ערך פיננסי רב. כשהכספת לא נפתחת, יש תחושה של חוסר אונים, כשכל הרכוש היקר נשאר בפנים. לפעמים יש צורך לפתוח אותה מהר כדי למלא משימות שונות, התקיעות הפתאומית לא מאפשרת להתקדם ויוצרת תחושה מאד לא נעימה. מי שיכול לעזור במקרה זה הוא רק מנעולן מנוסה שיודע לפרוץ כספות. מנעולן

פריצת כספות ע"י מנעולן

תפקידו של המנעולן להגיע אל השטח ולפתוח את הכספת בצורה בטוחה. עליו להכיר את סוגי הנעילה, ואת המנגנונים השונים של הכספות כדי לפצח את הבעיה ולגלות מה קורה בפנים. החשוב ביותר הוא לשמור על הכספת לבל תינזק, ולהצליח לפתוח את הכספת בלי לשבור את המנגנון. ככל שהמנעולן מנוסה יותר, כך יש לו סיכוי גדול יותר להצליח במשימת הפריצה, בהכרתו אופציות שונות ופטנטים מיוחדים כדי לפצח את המנעול הסורר. אבל... גם המנעולן המומחה ביותר נותר לעיתים ללא ברירה, והוא חייב לשבור את המנעול כדי להצליח לפתוח את הכספת. לאחר פתיחת הכספת אמור מנעולן לייעץ ללקוח מה עליו לעשות להבא, מאלו פעולות עליו להימנע כדי שהדבר לא יקרה שוב, ואולי להחליף קוד או להתקין מנעול אחר לנעילה.  

עצה טובה

חשוב לזכור כי פריצת כספות ע"י מנעולן צריכה להיעשות בזהירות מרבית. אסור לשכוח כי כספת היא חפץ חשוב ויקר ערך, ובדרך כלל היא מכילה מזומנים. על הפורץ להיות אמין וישר ולכן כדאי לברר אם יש לו תעודה מטעם המשטרה, זה חשוב בשביל השקט הנפשי של הלקוח, וכדי שידע כי הבחירה של מנעולן הייתה נכונה. אז אם אתם מחזיקים ברשותכם כספת, כדאי מאד שתאמצו את ההצעה הבאה: מומלץ לשמור בצד מספרי טלפון חשובים של פורצי כספת ולבדוק מבעוד מועד אם הם אכן מנוסים במקצועם. למה זה חשוב? כי ברגע שתהיו לחוצים ותעמדו לפני כספת תקועה, לא יהיו לכם הפנאי והיכולת לחפש מנעולן מוצלח. זה לא הזמן המתאים לעשות בירורים ולהתייעץ עם חברים, דברים כאלה צריך לעשות בישוב דעת ועם ראש פנוי מלחצים. אנשים חכמים מקדימים רפואה למכה. הם מבררים בעוד מועד אחר אנשי מקצוע מעולים, ובעת הצורך משתמשים במידע. כך תוכלו גם אתם לבצע פריצת כספות ע"י מנעולן מומחה בתום ובהרגשה בטוחה ורגועה.