פרמטרים לבחירת פורץ כספות

האם הכספת שלכם נתקעת ולא נפתחת? איבדתם את המפתח? שכחתם את הקוד? מנגנון הפתיחה לא עובד כמו שצריך? אם כך, אתם זקוקים למומחה שיוכל לבצע לפרוץ את הכספת שלכם כמה שיורת מהר. תזכרו תמיד כי פריצת כספות שנעשית באופן עצמאי ולא ע"י פורץ כספות מוסמך, היא מסוכנת במיוחד – אתם עלולים לגרום לכספת נזק שלא יהיה ניתן לטפל בו עוד לעולם, מה גם ששימוש בכלי פריצה באופן לא מקצועי עלול לגרום לגוף שלכם לנזק משמעותי מאד. לכן, פונים אך ורק לפורץ אמין, מוסמך ומקצועי. אבל איך אפשר לוודא זאת מלכתחילה? הנה כמה פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור.

פריצת כספות

כך בוחרים בפורץ המתאים

  • רישיון – קודם כל, תמיד בוחרים פורץ כספות אשר יש לו רישיון מטעם משטרת ישראל. התחום של פריצת כספות מחייב רישיון מלא (כי אחרת יש כמובן סכנה לפורצים פליליים). ולכן בקשו מהפורץ שיציג בפניכם את מספר הרישיון שלכם. זה מעיד ברמה הבסיסית על אמינות ואחריות.
  • כמה ניסיון יש לו – אמנם זה בסדר להעסיק גם פורץ שנמצא בחום חצי שנה, אבל אנו ממליצים לכם תמיד לבחור בפורץ שיש לו כבר ניסיון של כמה שנים טובות. לרוב, פורצים אלו גם מצוידים בהמלצות מתאימות מטעם לקוחות קודמים. זה במיוחד חשוב אם אתם צריכים שירות של פריצת כספות יוצאות דופן – למשל כספות פלדה עבות במיוחד, כספות חסינות אש, וכיו"ב. זה יבטיח לכם תוצאות טובות יותר של הפריצה.
  • זמין עבורכם – גם זה קריטריון שיכל להכריע את ההחלטה שלכם. לפעמים אתם צריכים שהכספת תיפתח כמה שיותר מהר. ברור שהפריצה אמנם יכולה להימשך כמה שעות, אבל בגלל זה חשוב שהפורץ יגיע כמה שיותר מהר! לכן בורחים באחד שיהיה זמין עבורכם תמיד. יש עדיפות לפורץ שמשווק את עצמו כזמין 24/7. לרוב מדובר גם על פורץ שבחברה שלו מועסקים כמה וכמה פורצי כספות, כך שתמיד יהיה מישהו זמין.
  • מתמחה בכל סוגי הפריצות – שימו לב כי פריצת כספות היא תת תחום אחד בתוך התחום הכללי של פריצת מנעולים. יש העדפה ברורה לפורצים שממילא מתמחים בכל סוגי הפריצה, כולל גם פריצת מנעולים של רכבים, פריצת דלתות, וכיו"ב. הדבר מראה על המקצועיות הרבה של הפורץ.
  • פורץ שלא משקר –  יש פורצים שיסבירו לכם שהם יכולים לבצע פריצה באופן מידי, ותוך חצי שעה הכספת תהיה פרוצה. אל תאמינו להבטחות שווא! פורץ אמין יסביר לכם שפריצה זה משהו שלוקח זמן, והוא רוצה להרוס כמה שפחות את הכספת, ולכן זה יכול לקחת זמן.

 

ומה עם המחיר של הפורץ?

אפשר בהחלט גם להמתין קצת ולעשות השוואת מחירים בין פורצי הכספות האמינים והמקצועיים. זה יאפשר לכם לבחור באמת בפורץ שאפשר לסמוך עליו – וגם ליהנות ממחיר נוח.

האם הכספת שלכם נתקעת ולא נפתחת? איבדתם את המפתח? שכחתם את הקוד? מנגנון הפתיחה לא עובד כמו שצריך? אם כך, אתם זקוקים למומחה שיוכל לבצע לפרוץ את הכספת שלכם כמה שיורת מהר. תזכרו תמיד כי פריצת כספות שנעשית באופן עצמאי ולא ע"י פורץ כספות מוסמך, היא מסוכנת במיוחד - אתם עלולים לגרום לכספת נזק שלא יהיה ניתן לטפל בו עוד לעולם, מה גם ששימוש בכלי פריצה באופן לא מקצועי עלול לגרום לגוף שלכם לנזק משמעותי מאד. לכן, פונים אך ורק לפורץ אמין, מוסמך ומקצועי. אבל איך אפשר לוודא זאת מלכתחילה? הנה כמה פרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור. פריצת כספות

כך בוחרים בפורץ המתאים

  • רישיון - קודם כל, תמיד בוחרים פורץ כספות אשר יש לו רישיון מטעם משטרת ישראל. התחום של פריצת כספות מחייב רישיון מלא (כי אחרת יש כמובן סכנה לפורצים פליליים). ולכן בקשו מהפורץ שיציג בפניכם את מספר הרישיון שלכם. זה מעיד ברמה הבסיסית על אמינות ואחריות.
  • כמה ניסיון יש לו - אמנם זה בסדר להעסיק גם פורץ שנמצא בחום חצי שנה, אבל אנו ממליצים לכם תמיד לבחור בפורץ שיש לו כבר ניסיון של כמה שנים טובות. לרוב, פורצים אלו גם מצוידים בהמלצות מתאימות מטעם לקוחות קודמים. זה במיוחד חשוב אם אתם צריכים שירות של פריצת כספות יוצאות דופן - למשל כספות פלדה עבות במיוחד, כספות חסינות אש, וכיו"ב. זה יבטיח לכם תוצאות טובות יותר של הפריצה.
  • זמין עבורכם - גם זה קריטריון שיכל להכריע את ההחלטה שלכם. לפעמים אתם צריכים שהכספת תיפתח כמה שיותר מהר. ברור שהפריצה אמנם יכולה להימשך כמה שעות, אבל בגלל זה חשוב שהפורץ יגיע כמה שיותר מהר! לכן בורחים באחד שיהיה זמין עבורכם תמיד. יש עדיפות לפורץ שמשווק את עצמו כזמין 24/7. לרוב מדובר גם על פורץ שבחברה שלו מועסקים כמה וכמה פורצי כספות, כך שתמיד יהיה מישהו זמין.
  • מתמחה בכל סוגי הפריצות - שימו לב כי פריצת כספות היא תת תחום אחד בתוך התחום הכללי של פריצת מנעולים. יש העדפה ברורה לפורצים שממילא מתמחים בכל סוגי הפריצה, כולל גם פריצת מנעולים של רכבים, פריצת דלתות, וכיו"ב. הדבר מראה על המקצועיות הרבה של הפורץ.
  • פורץ שלא משקר -  יש פורצים שיסבירו לכם שהם יכולים לבצע פריצה באופן מידי, ותוך חצי שעה הכספת תהיה פרוצה. אל תאמינו להבטחות שווא! פורץ אמין יסביר לכם שפריצה זה משהו שלוקח זמן, והוא רוצה להרוס כמה שפחות את הכספת, ולכן זה יכול לקחת זמן.
 

ומה עם המחיר של הפורץ?

אפשר בהחלט גם להמתין קצת ולעשות השוואת מחירים בין פורצי הכספות האמינים והמקצועיים. זה יאפשר לכם לבחור באמת בפורץ שאפשר לסמוך עליו - וגם ליהנות ממחיר נוח.