כספות בעיצוב אישי

כספת בעיצוב אישיכספות בהתאמה אישית הינן כספות אשר מיוצרות לפי מפרט ו/או עיצוב של הלקוח המפרטים את מבנה הכספת, מידות, רמת ההגנה הנדרשת, מידוף, כיווני פתיחה, מנעולים, איבזור, גימור, צבע ועוד. כספות לבית, לעסק, ולכל מטרה!

לחברת I.S.M מגן גולדמן יש ניסיון של 100 שנים בעיצוב ובייצור של כספות העונות על כל צרכי הביטחון של לקוחותינו תוך התאמת מבנה הכספת לתנאי השטח ומתן מענה ופתרונות טכנולוגיים עבור כל דרישה.

לקוחותינו נהנים מהיכולת להתאים כל אחת ממגוון הכספות הסטנדרטיות המיוצרות ע"י החברה או להזמין כספת בעיצוב אישי שתיוצר במפעלנו במיוחד עבורם בהתאם למפרטי הגימור וההגנה המבוקשים על ידם.

לחברת I.S.M מגן גולדמן יש את כל הידע, הנסיון והיכולת על מנת לייצר עבור לקוחותיה כספות בעלות תקנים מחמירים ורמות הגנה מגוונות, ובנוסף לספק שלל פתרונות בטיחותיים וחזותיים.

כספת בעיצוב אישיכספות בהתאמה אישית הינן כספות אשר מיוצרות לפי מפרט ו/או עיצוב של הלקוח המפרטים את מבנה הכספת, מידות, רמת ההגנה הנדרשת, מידוף, כיווני פתיחה, מנעולים, איבזור, גימור, צבע ועוד. כספות לבית, לעסק, ולכל מטרה! לחברת I.S.M מגן גולדמן יש ניסיון של 100 שנים בעיצוב ובייצור של כספות העונות על כל צרכי הביטחון של לקוחותינו תוך התאמת מבנה הכספת לתנאי השטח ומתן מענה ופתרונות טכנולוגיים עבור כל דרישה. לקוחותינו נהנים מהיכולת להתאים כל אחת ממגוון הכספות הסטנדרטיות המיוצרות ע"י החברה או להזמין כספת בעיצוב אישי שתיוצר במפעלנו במיוחד עבורם בהתאם למפרטי הגימור וההגנה המבוקשים על ידם. לחברת I.S.M מגן גולדמן יש את כל הידע, הנסיון והיכולת על מנת לייצר עבור לקוחותיה כספות בעלות תקנים מחמירים ורמות הגנה מגוונות, ובנוסף לספק שלל פתרונות בטיחותיים וחזותיים.