כספות למשרדים ומוסדות

כספת היא אביזר חשוב בכל מוסד או משרד שבו נאספים מסמכים חשובים, תוכנות מחשב יקרות, כסף וכרטיסי אשראי, מסמכים פיננסיים ועוד. היא מספקת פתרון של אבטחת ציוד ושמירה על כסף ורווחים. אלו סוגי כספות משמשים בדרך כלל לצורכי מיגון משרדים חברות או מוסדות ציבור ומה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מתוכן?

להרגיש בטוחים בכל צעד במשרד

אחד הדברים שצריכים להניע כל בעל משרד או חברה לרכוש כספת בהתאמה אישית לצרכי המשרד שלו היא תחושת הביטחון. כמו שומר בכניסה, מערכת אזעקה או דלת שנפתחת בהעברת כרטיס בלבד גם כספת מסייעת בתהליך מיגון מוסדות וגורמת לתחושת בטחון חשובה. ברוב המשרדים יש קופה קטנה שבה יש כסף מזומן, כרטיסי אשראי מוסדיים, צ'קים, מסמכים פיננסיים, תוכנות מחשב יקרות, ציוד יקר מאד ועוד פריטים שצריך להגן עליהם מפני פורצים וגנבים.

בין אם מדובר בכספת משרדית קטנה או ארונות ביטחון גדולים המשמשים לאחסון פריטים רבים, זהו מנגנון אבטחה חשוב שמספק שקט נפשי ומענה לכל הדברים הקטנים והגדולים שמסתובבים במשרד וצריכים להישמר מפני פורצים. כיום מיוצרות כספות משרד הביטחון שמגנות לא רק מפני פריצה למשרדים ולחברות אלא גם מפני דליקות. הן עשויות מחומרים כמו פלדה ובטון שעמידים בפני אש.

BULLION TL‪-‬30 - כספות עבור משרד הביטחון

אבטחת מידע – סיבה טובה להזמין כספת בהתאמה אישית

לצד אבטחת ציוד במשרדים, חברות ומוסדות ממשלתיים, כספות מעניקות לנו תועלת נוספת. בעידן שבו צמד המילים אבטחת מידע מעולם לא היה רלוונטי יותר, אנחנו צריכים להגן לפעמים על הפרטים האישיים הרבה יותר מאשר על חפצים ופריטים שונים.

כספות למשרד מסייעות לנו לשמור על מסמכים רגישים, פרטי עובדים דיסקרטיים, תיקי לקוחות ועובדים שבהם יש מידע מסווג וכל מסמך אחר שנחשב בעינינו לרגיש בתוך מקום מוגן וסגור.

הפרטים האישיים שאף אחד לא רוצה לחשוף נמצאים בתוך הכספת, מוגנים ושמורים מכל אדם שיש לו אינטרס לפרוץ את המידע הזה ולגלות אותו. בחברות שבהן נעשים חיובים של לקוחות בכרטיסי אשראי, כספת בהתאמה אישית שמאפשרת אחסון של מסמכים בצורה מסודרת, שומרת על הפרטים סגורים ונעולים במקום שאף אחד לא יכול לפרוץ.

ההבדל בין כספות לבית לכספות משרדיות

לכאורה כל אחד יכול להזמין כספת לבית או למשרד ולהנות מהיתרונות של תחושת בטחון בעבודה או בתוך הבית. למעשה יש הבדלים בין כספות ביתיות וכספות שמיועדות למשרדים.

ההבדל המהותי ביותר הוא גודל הכספות. במשרדים רבים מעדיפים לרכוש כספות גדולות שיאפשרו לאחסן ציוד רב ולא רק פריטים בודדים כמו בבית. כספות למשרד בעלות נפח גדול יותר מכספות לבית. בנוסף, אפשר לבנות ארונות ביטחון בהזמנה אישית, כלומר כספות גדולות שאפשר לאחסן בהן ציוד רב, מסמכים וכל דבר אחר שחשוב להגן עליו.

כל הכספות המיועדות לשימוש משרדי צריכות להיות בעלות אישור של חברות הביטוח, משטרת ישראל ומשרד הביטחון.

כספת היא אביזר חשוב בכל מוסד או משרד שבו נאספים מסמכים חשובים, תוכנות מחשב יקרות, כסף וכרטיסי אשראי, מסמכים פיננסיים ועוד. היא מספקת פתרון של אבטחת ציוד ושמירה על כסף ורווחים. אלו סוגי כספות משמשים בדרך כלל לצורכי מיגון משרדים חברות או מוסדות ציבור ומה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מתוכן?

להרגיש בטוחים בכל צעד במשרד

אחד הדברים שצריכים להניע כל בעל משרד או חברה לרכוש כספת בהתאמה אישית לצרכי המשרד שלו היא תחושת הביטחון. כמו שומר בכניסה, מערכת אזעקה או דלת שנפתחת בהעברת כרטיס בלבד גם כספת מסייעת בתהליך מיגון מוסדות וגורמת לתחושת בטחון חשובה. ברוב המשרדים יש קופה קטנה שבה יש כסף מזומן, כרטיסי אשראי מוסדיים, צ'קים, מסמכים פיננסיים, תוכנות מחשב יקרות, ציוד יקר מאד ועוד פריטים שצריך להגן עליהם מפני פורצים וגנבים. בין אם מדובר בכספת משרדית קטנה או ארונות ביטחון גדולים המשמשים לאחסון פריטים רבים, זהו מנגנון אבטחה חשוב שמספק שקט נפשי ומענה לכל הדברים הקטנים והגדולים שמסתובבים במשרד וצריכים להישמר מפני פורצים. כיום מיוצרות כספות משרד הביטחון שמגנות לא רק מפני פריצה למשרדים ולחברות אלא גם מפני דליקות. הן עשויות מחומרים כמו פלדה ובטון שעמידים בפני אש. BULLION TL‪-‬30 - כספות עבור משרד הביטחון

אבטחת מידע – סיבה טובה להזמין כספת בהתאמה אישית

לצד אבטחת ציוד במשרדים, חברות ומוסדות ממשלתיים, כספות מעניקות לנו תועלת נוספת. בעידן שבו צמד המילים אבטחת מידע מעולם לא היה רלוונטי יותר, אנחנו צריכים להגן לפעמים על הפרטים האישיים הרבה יותר מאשר על חפצים ופריטים שונים. כספות למשרד מסייעות לנו לשמור על מסמכים רגישים, פרטי עובדים דיסקרטיים, תיקי לקוחות ועובדים שבהם יש מידע מסווג וכל מסמך אחר שנחשב בעינינו לרגיש בתוך מקום מוגן וסגור. הפרטים האישיים שאף אחד לא רוצה לחשוף נמצאים בתוך הכספת, מוגנים ושמורים מכל אדם שיש לו אינטרס לפרוץ את המידע הזה ולגלות אותו. בחברות שבהן נעשים חיובים של לקוחות בכרטיסי אשראי, כספת בהתאמה אישית שמאפשרת אחסון של מסמכים בצורה מסודרת, שומרת על הפרטים סגורים ונעולים במקום שאף אחד לא יכול לפרוץ.

ההבדל בין כספות לבית לכספות משרדיות

לכאורה כל אחד יכול להזמין כספת לבית או למשרד ולהנות מהיתרונות של תחושת בטחון בעבודה או בתוך הבית. למעשה יש הבדלים בין כספות ביתיות וכספות שמיועדות למשרדים. ההבדל המהותי ביותר הוא גודל הכספות. במשרדים רבים מעדיפים לרכוש כספות גדולות שיאפשרו לאחסן ציוד רב ולא רק פריטים בודדים כמו בבית. כספות למשרד בעלות נפח גדול יותר מכספות לבית. בנוסף, אפשר לבנות ארונות ביטחון בהזמנה אישית, כלומר כספות גדולות שאפשר לאחסן בהן ציוד רב, מסמכים וכל דבר אחר שחשוב להגן עליו. כל הכספות המיועדות לשימוש משרדי צריכות להיות בעלות אישור של חברות הביטוח, משטרת ישראל ומשרד הביטחון.