שילוב כספות קטנות בבית ובמשרד – יתרונות ושימושים

בבנקים ובחברות גדולות משמשות כספות ענקיות לאחסון מסמכים, שטרות חוב, תיקי לקוחות וגם כסף מזומן, כרטיסי אשראי וצ'קים. ברוב הבתים והמשרדים כספת קטנה יכולה לעשות עבודה טובה בהגנה על פריטי ערך שונים.

מהם היתרונות של כספות קטנות וקומפקטיות בבית או במשרד?

בראש ובראשונה הכספות הקטנות אינן נופלות מהגדולות בהגנה על הפריטים החשובים. היום מיוצרות כספות קטנות מסוגים שונים מפלדה ומחומרים נוספים שקשה לפרוץ דרכם ושעמידים גם בפני דלקות ושריפות.

לצד השימוש בחומרים מסיביים, נעילת הכספות מתבצעת בשיטות חכמות יותר מבעבר. את המנעול הידני מחליפים היום מנעולי קודן, מנעולים אלקטרונים ואפילו מנעולים הנפתחים בטביעת אצבע. בנוסף, ישנן כספות ביתיות קטנות שמשלבות מספר סוגי נעילה.

יתרון נוסף של כספת קטנה הוא כמובן הקומפקטיות שלה. קל להסתיר אותה בפינה של החדר או להתקין אותה על הקיר מבלי שתבלוט בשטח. הכספת הקטנה אינה תופסת מקום ולכן יכולה להשתלב גם במשרדים קטנים או בבתים סטנדרטיים מבלי שנראה מפלצת ענקית באמצע החדר.

כספת ביתית קומפקטית

כיצד מתקינים כספות קטנות בבית או במשרד?

שילוב כספת בבית ובמשרד נעשה בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע מיומנים, אלא אם הכספת נקנתה מחנות רגילה. הכספת בדרך כלל מוברגת לקיר או לרצפה, בהתאם לדגם שנבחר. במקרים מסוימים היא מבוטנת לקיר כך שלא יהיה ניתן לעקור אותה, אך בדרך כלל בבתים פרטיים מסתפקים בהברגה אל הקירות.

מכיוון שהכספות עשויות מבטון ומפלדה, קשה מאד להרים אותן ולכן בדרך כלל הן מותקנות באמצעות ציוד מתאים על ידי אנשי מקצוע. לא מומלץ להתקין את הכספת בבית ועדיף להזמין איש מקצוע שגם ייתן הדרכה כיצד להשתמש בכספת לאורך הזמן.

האם ניתן להשכיר כספות קטנות?

בהחלט. היום מציעות חברות מתמחות כספות קומפקטיות לבית ולמשרד להשכרה לתקופות זמן שונות. זהו פתרון טוב עבור מי שעובר למשרד חדש או עומד להחליף בית ולא רוצה כספת שתהיה צמודה ומבוטנת לקירות.

כספת משרדית

מה אפשר להכניס בכספות קטנות?

שילוב של כספת בבית ובמשרד מיועד לאחסון של פריטים קטנים יחסית. אפשר לאחסן בכספת תכשיטים יקרי ערך, מסמכים פיננסים, פריטים בעלי ערך רגשי, שטרות כסף, כרטיסי אשראי, דרכונים ומסמכים רגישים שונים. כשמדובר בכספת משרדית קטנה, היא יכולה להתאים לאחסון הקופה הקטנה, צ'קים שמגיעים מלקוחות, תיקי עובדים דיסקרטיים, מסמכים פיננסיים וחוזים, דיסקים של גיבוי למחשב ואמצעים אלקטרונים לאחסון מידע.

למרות שמדובר בכספות קטנות וקומפקטיות, חברות מתמחות מציעות שפע של אפשרויות להתקנה בבית או במשרד. התאמה אישית לפי צרכי הלקוח חשובה כדי לספק מענה גם לבעלי בתים פרטיים או לבעלי משרדים קטנים שרוצים להינות מהגנה על הפריטים החשובים להם. הכספות המתקדמות היום מספקות את המענה המתאים ומאפשרות לישון בשקט בלילה בידיעה שכל הפריטים החשובים נמצאים במקום בטוח.

בבנקים ובחברות גדולות משמשות כספות ענקיות לאחסון מסמכים, שטרות חוב, תיקי לקוחות וגם כסף מזומן, כרטיסי אשראי וצ'קים. ברוב הבתים והמשרדים כספת קטנה יכולה לעשות עבודה טובה בהגנה על פריטי ערך שונים.

מהם היתרונות של כספות קטנות וקומפקטיות בבית או במשרד?

בראש ובראשונה הכספות הקטנות אינן נופלות מהגדולות בהגנה על הפריטים החשובים. היום מיוצרות כספות קטנות מסוגים שונים מפלדה ומחומרים נוספים שקשה לפרוץ דרכם ושעמידים גם בפני דלקות ושריפות. לצד השימוש בחומרים מסיביים, נעילת הכספות מתבצעת בשיטות חכמות יותר מבעבר. את המנעול הידני מחליפים היום מנעולי קודן, מנעולים אלקטרונים ואפילו מנעולים הנפתחים בטביעת אצבע. בנוסף, ישנן כספות ביתיות קטנות שמשלבות מספר סוגי נעילה. יתרון נוסף של כספת קטנה הוא כמובן הקומפקטיות שלה. קל להסתיר אותה בפינה של החדר או להתקין אותה על הקיר מבלי שתבלוט בשטח. הכספת הקטנה אינה תופסת מקום ולכן יכולה להשתלב גם במשרדים קטנים או בבתים סטנדרטיים מבלי שנראה מפלצת ענקית באמצע החדר. כספת ביתית קומפקטית

כיצד מתקינים כספות קטנות בבית או במשרד?

שילוב כספת בבית ובמשרד נעשה בדרך כלל על ידי אנשי מקצוע מיומנים, אלא אם הכספת נקנתה מחנות רגילה. הכספת בדרך כלל מוברגת לקיר או לרצפה, בהתאם לדגם שנבחר. במקרים מסוימים היא מבוטנת לקיר כך שלא יהיה ניתן לעקור אותה, אך בדרך כלל בבתים פרטיים מסתפקים בהברגה אל הקירות. מכיוון שהכספות עשויות מבטון ומפלדה, קשה מאד להרים אותן ולכן בדרך כלל הן מותקנות באמצעות ציוד מתאים על ידי אנשי מקצוע. לא מומלץ להתקין את הכספת בבית ועדיף להזמין איש מקצוע שגם ייתן הדרכה כיצד להשתמש בכספת לאורך הזמן.

האם ניתן להשכיר כספות קטנות?

בהחלט. היום מציעות חברות מתמחות כספות קומפקטיות לבית ולמשרד להשכרה לתקופות זמן שונות. זהו פתרון טוב עבור מי שעובר למשרד חדש או עומד להחליף בית ולא רוצה כספת שתהיה צמודה ומבוטנת לקירות. כספת משרדית

מה אפשר להכניס בכספות קטנות?

שילוב של כספת בבית ובמשרד מיועד לאחסון של פריטים קטנים יחסית. אפשר לאחסן בכספת תכשיטים יקרי ערך, מסמכים פיננסים, פריטים בעלי ערך רגשי, שטרות כסף, כרטיסי אשראי, דרכונים ומסמכים רגישים שונים. כשמדובר בכספת משרדית קטנה, היא יכולה להתאים לאחסון הקופה הקטנה, צ'קים שמגיעים מלקוחות, תיקי עובדים דיסקרטיים, מסמכים פיננסיים וחוזים, דיסקים של גיבוי למחשב ואמצעים אלקטרונים לאחסון מידע. למרות שמדובר בכספות קטנות וקומפקטיות, חברות מתמחות מציעות שפע של אפשרויות להתקנה בבית או במשרד. התאמה אישית לפי צרכי הלקוח חשובה כדי לספק מענה גם לבעלי בתים פרטיים או לבעלי משרדים קטנים שרוצים להינות מהגנה על הפריטים החשובים להם. הכספות המתקדמות היום מספקות את המענה המתאים ומאפשרות לישון בשקט בלילה בידיעה שכל הפריטים החשובים נמצאים במקום בטוח.