כספת לנשק ארוך

כספת לנשק ארוך

מהם מאפייניה של כספת נשק ארוך?

את הנשקים הארוכים אפשר למצוא במגוון רחב של מקומות. אמנם הם נפוצים בעיקר בצבא ואז יש נשקייה אך בכל זאת יכולים להיות גם בתחנות משטרה, אצל חברות אבטחה, אצל אנשים פרטיים שיש להם רישיון מתאים, כמו כן אפשר למצוא אותם גם אצל יחידות מובחרות שם הנשקים יצטרכו להישמר בכספת ולא בנשקייה, כולל יחידות מובחרות של המשטרה כמו למשל ימ"מ. כספת מסוג זה צריכה להיות גבוהה ורחבה כדי שהנשק ייכנס בה ובדרך כלל ניתן לאחסן בה לפחות 5 נשקים, אם כי יש כספות בכל מיני גדלים.

מדוע יש בה צורך?

אי אפשר לאחסן נשק במקום שאין לו שומר. אמנם כולנו זוכרים מהשירות הצבאי שיש מערום נשקים ועליו שומר חייל שדרוך בכל רגע, אך הסיבה היחידה שאפשר לאחסן את הנשקים בצורה הזו היא שמדובר בבסיס צבאי ויש נוכחות רבה של חיילים מה שמקטין מאוד את הסיכוי שמישהו ינסה לגנוב אותם. לעומת זאת אי אפשר לסמוך על השיטות הללו כשמדובר במתאר אזרחי ובטח לא בבית, מה גם שנשקים כאלו לא יכולים להישאר במקומות בהם אין אנשים במבנה כלל. לכן יש צורך בכספת כך שאיש לא ישים את ידו עליהם.

האם הכספת צריכה לעמוד בתקן?

כספת לנשק צריכה לעמוד בקריטריונים רבים ללא כל פשרות, כי רק כך אחסון הנשק יהיה חוקי לפי הנהלים, והוא חשוב גם בשביל הפוליסה של חברת הביטוח. היא צריכה להיות בממדים המתאימים כדי שיהיה ניתן לאחסן בה את כמות הנשקים הדרושה, צריכה להיות גם חזקה כדי שלא יקרה מצב שיפרצו אותה וגם לא שהנשקים והתחמושת שיש בתוכה יתלקחו בגלל חום שמגיע מסביב לה, וכמובן כל אלו מעוגנים בתקן.

התקן האמריקאי הוא המחמיר ביותר ואנו ב- ism מגן גולדמן מציעים רק כספות ברף הבטיחות הגבוה ביותר.

 

התקשרו אלינו וליהנות מהכספות הכי טובות ובטוחות!
0737841881

 

כמה עולה כספת לנשק ארוך?

בדרך כלל המחיר יהיה החל מ-800 שקלים ועד אלפי שקלים לפי הגודל שלה. הגודל הוא הפרמטר החשוב ביותר, כיוון שאם יהיה חסר מקום בכספת בשל תכנון לא נכון בקנייתה יכול להיות שיהיה צורך להחליף אותה או לקנות אחת נוספת. הכספת עולה יותר ככל שהאיכות שלה גבוהה יותר וזה אומר שקשה יותר לפרוץ אותה. אצלנו ב-ism מגן גולדמן תוכלו לקבל את המחירים הכי טובים שיש.

האם יש בה גם שימושים אחרים?

כן, אפשר לעשות בה כל שימוש שרוצים. למעשה מדובר בכספת רגילה שיש לה שטח אחסון די גדול ואם אתם רוצים להשתמש בה למטרות אחרות בנוסף או במקום אחסון הנשק, אין כל מניעה לא לעשות זאת. חשוב לזכור שכספות מסוג זה הן מאוד חזקות ולרוב היא גם חסינה בפני אש כך שאין שום סיבה שלא תנצלו אותה, בוודאי אם נותר בה מקום.