התקנת מיגון לעסקים

היום יותר מתמיד – מתקינים מיגון גם בעסקים בתל אביב

המצב הביטחוני בישראל מעורר דאגה, ועם עד היום חיינו בתחושת שווא שאירועי הדמים מוגבלים לאזור יהודה ושומרון וירושלים, הרי שהפיגועים האחרונים ברעננה, ראשון לציון, נהריה והאירוע האכזרי בתל אביב, מוכיחים לכולנו כי הסכנה אורבת מעבר לפינה, ויש להתגונן ובהקדם.

למי מומלץ להצטייד במערכת מיגון לעסק?

הצורך ‎‎במערכת אבטחה לעסק‎ גדל מאז אוקטובר השנה, והעוסקים בתחום מספרים על הזמנות עבודה שמציפות וממשיכות להתקבל בכל יום ובכל שעה, בעיקר לאחר אירועי טרור במרכז ישראל.

בעלי העסקים מבקשים התקנה דחופה של כספת מצלמות אבטחה, מערכת בקרת כניסה, מנעול מסיבי ועוד אמצעים שיסייעו להם להרחיק מפגעים מחד, ומאידך – לתעד את המתקפה במקרה שתגיע, לא עלינו.

אז באמת נחוץ לכם בכדי להגן על העסק והעובדים בו, ואילו אמצעים נחשבים למוגזמים ואינם נחוצים באמת? שאלה זו תלויה במידה רבה באופי עבודתכם ובמיקומו של משרדכם. לדוגמה: עסק המפעיל דוכן טעימות בקניונים אינו זקוק למאבטח בכניסה לעסק, מצלמות אבטחה או בקרת כניסה, בשל העובדה שהנהלת הקניונים מספקת את האמצעים הללו מתקציבה הפרטי.

אולם, עסק המנהל משרד שממוקם באזור דיזינגוף בתל אביב, רחוב אחוזה ברעננה או אזור התעשייה בראשון לציון – מוטב לו שיצטייד במערכת מיגון לעסק ולא יסתמך על המזל, בשל העובדה כי רחובות אלה מהווים מטרה למפגעים.

ערכת המיגון המומלצת לכל עסק

ההמלצה שלנו היא להתחיל בחסימת וסינון המבקרים זאת על ידי התקנת מנעול מסיבי בכניסה לעסק, והתקנת מערכת בקרת כניסה המאפשרת פתיחת דלתות העסק רק לעובדים המורשים להיכנס. מערכות אלה חוסמות פיזית גורמים לא רצויים ודואגות שמי שנמצא מעברה השני של הדלת – יישאר מוגן.

נציין כי עבור משרדים ברחובות מרכזיים מומלץ לשכור שירותיו של מאבטח, ולהציבו בכניסה לבית העסק, או לחשוב על התקנה של כספת לעסק זאת כמובן בהתאם ליכולת הכלכלית ולשיקולי תקציב.

ההמלצה השנייה היא להתקין מצלמות אבטחה בכניסה לבית העסק ובשטחים הנסתרים מהעין, המהווים נקודת תורפה. לדוגמה: כניסה לחדר המדרגות, כניסה לחניון ובאזור הכניסה למחסנים בהם מאוחסנים הציוד והסחורה של העסק.

אינכם מוכרחים להצטייד במצלמה משוכללת ויקרה, וניתן בהחלט להסתפק במצלמה מדגם "כיפה" או "צינור" המספקות תמונה ברזולוציה טובה, צילום בתנאי מזג אוויר קשים וגם בחושך, וחלקן אף מאפשרות מעקב אחר אובייקט בתנועה. כל אלה יבטיחו מעקב אחר הנעשה מחוץ למשרדכם והרגשת ביטחון לעובדים ולמבקרים במשרד. בהצלחה.

 

היום יותר מתמיד – מתקינים מיגון גם בעסקים בתל אביב

המצב הביטחוני בישראל מעורר דאגה, ועם עד היום חיינו בתחושת שווא שאירועי הדמים מוגבלים לאזור יהודה ושומרון וירושלים, הרי שהפיגועים האחרונים ברעננה, ראשון לציון, נהריה והאירוע האכזרי בתל אביב, מוכיחים לכולנו כי הסכנה אורבת מעבר לפינה, ויש להתגונן ובהקדם.

למי מומלץ להצטייד במערכת מיגון לעסק?

הצורך ‎‎במערכת אבטחה לעסק‎ גדל מאז אוקטובר השנה, והעוסקים בתחום מספרים על הזמנות עבודה שמציפות וממשיכות להתקבל בכל יום ובכל שעה, בעיקר לאחר אירועי טרור במרכז ישראל. בעלי העסקים מבקשים התקנה דחופה של כספת מצלמות אבטחה, מערכת בקרת כניסה, מנעול מסיבי ועוד אמצעים שיסייעו להם להרחיק מפגעים מחד, ומאידך – לתעד את המתקפה במקרה שתגיע, לא עלינו. אז באמת נחוץ לכם בכדי להגן על העסק והעובדים בו, ואילו אמצעים נחשבים למוגזמים ואינם נחוצים באמת? שאלה זו תלויה במידה רבה באופי עבודתכם ובמיקומו של משרדכם. לדוגמה: עסק המפעיל דוכן טעימות בקניונים אינו זקוק למאבטח בכניסה לעסק, מצלמות אבטחה או בקרת כניסה, בשל העובדה שהנהלת הקניונים מספקת את האמצעים הללו מתקציבה הפרטי. אולם, עסק המנהל משרד שממוקם באזור דיזינגוף בתל אביב, רחוב אחוזה ברעננה או אזור התעשייה בראשון לציון – מוטב לו שיצטייד במערכת מיגון לעסק ולא יסתמך על המזל, בשל העובדה כי רחובות אלה מהווים מטרה למפגעים.

ערכת המיגון המומלצת לכל עסק

ההמלצה שלנו היא להתחיל בחסימת וסינון המבקרים זאת על ידי התקנת מנעול מסיבי בכניסה לעסק, והתקנת מערכת בקרת כניסה המאפשרת פתיחת דלתות העסק רק לעובדים המורשים להיכנס. מערכות אלה חוסמות פיזית גורמים לא רצויים ודואגות שמי שנמצא מעברה השני של הדלת – יישאר מוגן. נציין כי עבור משרדים ברחובות מרכזיים מומלץ לשכור שירותיו של מאבטח, ולהציבו בכניסה לבית העסק, או לחשוב על התקנה של כספת לעסק זאת כמובן בהתאם ליכולת הכלכלית ולשיקולי תקציב. ההמלצה השנייה היא להתקין מצלמות אבטחה בכניסה לבית העסק ובשטחים הנסתרים מהעין, המהווים נקודת תורפה. לדוגמה: כניסה לחדר המדרגות, כניסה לחניון ובאזור הכניסה למחסנים בהם מאוחסנים הציוד והסחורה של העסק. אינכם מוכרחים להצטייד במצלמה משוכללת ויקרה, וניתן בהחלט להסתפק במצלמה מדגם "כיפה" או "צינור" המספקות תמונה ברזולוציה טובה, צילום בתנאי מזג אוויר קשים וגם בחושך, וחלקן אף מאפשרות מעקב אחר אובייקט בתנועה. כל אלה יבטיחו מעקב אחר הנעשה מחוץ למשרדכם והרגשת ביטחון לעובדים ולמבקרים במשרד. בהצלחה.