כספות משרדיות לשמירה על ציוד ומסמכים

כספות משרדיות לשמירה על מסמכים וציוד שווה ערך

מדוע לכספות משרדיות יש חשיבות

כמעט כל משרד משרת אינספור אנשים במהלך היום. לקוחות וספקים נכנסים ויוצאים, עובדים מוכרים יותר ומוכרים פחות וגם אנשים אחרים, כאלו שאולי ירצו להגיע אל פריטי הערך שמצויים במשרד. ממסמכים ועד ציוד טכני, מתוכנות מחשב יקרות ועד לפרטים על העובדים שלך, אין דרך טובה יותר להגן על הפריטים החשובים והדיסקרטיים במשרד מאשר כספות משרדיות – רצוי כאלו שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הכספות המשרדיות של חברת מגן גולדמן ISM עומדות בקריטריונים הגבוהים שמציבים חברות הביטוח, המשטרה ומשרד הביטחון. הן מספקות לאלפי הלקוחות שלנו בטחון שיא כשמדובר בהגנה על מסמכים חשובים ופריטי ערך שנמצאים במשרד ויש להגן עליהם מפני פריצות וגניבות.

איך תבחרו את הכספת שלכם?

מבחר הכספות המשרדיות של מגן גולדמן ISM את מרחב הבחירה המדויק בין כספת אחת לאחרת, עד שתמצאו את זו שמתאימה באופן מדויק לצרכים שלכם.

בכל משרד מתגלים צרכים אחרים, לעיתים צריך לאחסן מספר קטן של פריטים ולכן כספת קטנה יחסית תתאים יותר. במקרים אחרים, מספר המסמכים והפריטים שצריך לאחסן בכספת רבים ולכן תתאים דווקא כספת גדולה בעלת קיבולת משמעותית.

כל הכספות עשויות מפלדה ובטון, מה שמבטיח עמידות חזקה בפני פריצות וכובד משמעותי, שימנע את האפשרות להרים ולסחוב את הכספת משטח המשרד. מנגנוני הנעילה החזקים והמתקדמים שמציעה מגן גולדמןISM מבטיחים שקט נפשי מוחלט, גם כשהמשרד סגור.