פתרונות אבטחה שכל בית חדש צריך

עוברים לבית חדש? זה הזמן לחשוב קדימה – גם על הדברים הכי נעימים שהולכים לקרות בבית הזה, אבל גם על התרחישים הפחות נעימים שעלולים להתרחש בכל בית, בין אם נרצה או לא. פריצות, גניבות ודליקות יכולות לקרות בכל מקום ואם ניערך אליהן מראש, נוכל למנוע כמה שיותר כאב לב והרס לבית.

פתרונות אבטחה מתקדמים מאפשרים לנו לשמור על כל הדברים החשובים לנו ולהבטיח שלא משנה מה קורה, הדברים האלו נשארים איתנו.

אם אתם עוברים עכשיו לבית חדש, הוסיפו לרשימה את הפריטים הבאים

כספת לבית:

לא חייבים לרכוש כספת גדולה כמו בסרטי השודדים או בבנק הקרוב לביתכם, אבל כספת ביתית קטנה יכולה בהחלט להגן על החפצים החשובים לכם. תכשיטים, מסמכים חשובים, תמונות ושאר פריטי ערך שאתם רוצים לשמור באופן קבוע בתוך מקום בטוח.

אפשר למצוא היום מגוון רחב של כספות, בקנייה ואפילו בהשכרה, שמתאימות לצרכים שונים. אם אתם נושאים אתכם נשק, כספת לבית היא בגדר חובה. זה בדיוק המקום לשמור את הנשק שלכם ולדעת שהוא לא חשוף לילדים או לשאר דיירי הבית.

כספת ביתית עשויה כיום בדרך כלל מפלדה ומבטון, כך שהיא מגנה גם מפני דלקות, בזכות החומרים העמידים בחום גבוה. כך תוכלו להיות בטוחים שבכל מצב הפריטים החשובים לכם מוגנים.

כספות ביתיות

 

מערכת אזעקה

כספות היום מחוברות בדרך כלל למערכת אזעקה, שמיידעת אתכם כאשר יש ניסיון לפרוץ לבית ולכספת. מערכת האזעקה היא פתרון טוב כאשר אתם נמצאים בבית וגם כאשר אתם רחוקים ממנו.

חברו את מערכת האזעקה למוקד אבטחה וכך תוכלו להבטיח שגם במקרה של פריצה כאשר אתם לא בבית, יהיה מישהו שיוכל להגיע ולבדוק מה קורה.

מצלמות אבטחה

הצעד הבא לאחר מערכת אזעקה היא להתקין מצלמות. מצלמות אבטחה מאפשרות לכם לראות מה קורה בבית גם כשאתם לא נמצאים בו, אפילו דרך הטלפון הנייד.

מצלמות אבטחה אפשר לרכוש בכל חנות מתמחה, אבל חשוב לבדוק שהיא מתאימה לכם. לא כל מערכת מצלמות תתן לכם את הערך הטוב ביותר, לכן חשוב לבדוק את האיכות של הצילום ואת ההעברה של החומרים בין המצלמה ובין הנייד או המחשב.

איך בוחרים כספת ביתית לבית?

כאמור, כספות ביתיות הן הפתרון הכי קל ונגיש לשמירת החפצים החשובים לכם, כמו גם כסף ומסמכים. כדי לבחור כספת לבית כדאי לפנות לחברה מתמחה ולבדוק את כל האפשרויות. הפעילו שיקול ושאלו את השאלה – מה אני רוצה לאחסן בכספת? איפה אני רוצה להציב אותה? האם אני צריך כספת קטנה או אולי דווקא גדולה?

בנוסף, חשוב לבדוק מאילו חומרים עשויה הכספת, איך עובד מנגנון הנעילה שלה ומה דרוש כדי להתקין אותה בבית. עזרה מחברה מתמחה ומנוסה, תאפשר לכם להנות משקט נפשי בבית החדש שלכם.

עוברים לבית חדש? זה הזמן לחשוב קדימה – גם על הדברים הכי נעימים שהולכים לקרות בבית הזה, אבל גם על התרחישים הפחות נעימים שעלולים להתרחש בכל בית, בין אם נרצה או לא. פריצות, גניבות ודליקות יכולות לקרות בכל מקום ואם ניערך אליהן מראש, נוכל למנוע כמה שיותר כאב לב והרס לבית. פתרונות אבטחה מתקדמים מאפשרים לנו לשמור על כל הדברים החשובים לנו ולהבטיח שלא משנה מה קורה, הדברים האלו נשארים איתנו.

אם אתם עוברים עכשיו לבית חדש, הוסיפו לרשימה את הפריטים הבאים

כספת לבית:

לא חייבים לרכוש כספת גדולה כמו בסרטי השודדים או בבנק הקרוב לביתכם, אבל כספת ביתית קטנה יכולה בהחלט להגן על החפצים החשובים לכם. תכשיטים, מסמכים חשובים, תמונות ושאר פריטי ערך שאתם רוצים לשמור באופן קבוע בתוך מקום בטוח. אפשר למצוא היום מגוון רחב של כספות, בקנייה ואפילו בהשכרה, שמתאימות לצרכים שונים. אם אתם נושאים אתכם נשק, כספת לבית היא בגדר חובה. זה בדיוק המקום לשמור את הנשק שלכם ולדעת שהוא לא חשוף לילדים או לשאר דיירי הבית. כספת ביתית עשויה כיום בדרך כלל מפלדה ומבטון, כך שהיא מגנה גם מפני דלקות, בזכות החומרים העמידים בחום גבוה. כך תוכלו להיות בטוחים שבכל מצב הפריטים החשובים לכם מוגנים. כספות ביתיות  

מערכת אזעקה

כספות היום מחוברות בדרך כלל למערכת אזעקה, שמיידעת אתכם כאשר יש ניסיון לפרוץ לבית ולכספת. מערכת האזעקה היא פתרון טוב כאשר אתם נמצאים בבית וגם כאשר אתם רחוקים ממנו. חברו את מערכת האזעקה למוקד אבטחה וכך תוכלו להבטיח שגם במקרה של פריצה כאשר אתם לא בבית, יהיה מישהו שיוכל להגיע ולבדוק מה קורה.

מצלמות אבטחה

הצעד הבא לאחר מערכת אזעקה היא להתקין מצלמות. מצלמות אבטחה מאפשרות לכם לראות מה קורה בבית גם כשאתם לא נמצאים בו, אפילו דרך הטלפון הנייד. מצלמות אבטחה אפשר לרכוש בכל חנות מתמחה, אבל חשוב לבדוק שהיא מתאימה לכם. לא כל מערכת מצלמות תתן לכם את הערך הטוב ביותר, לכן חשוב לבדוק את האיכות של הצילום ואת ההעברה של החומרים בין המצלמה ובין הנייד או המחשב.

איך בוחרים כספת ביתית לבית?

כאמור, כספות ביתיות הן הפתרון הכי קל ונגיש לשמירת החפצים החשובים לכם, כמו גם כסף ומסמכים. כדי לבחור כספת לבית כדאי לפנות לחברה מתמחה ולבדוק את כל האפשרויות. הפעילו שיקול ושאלו את השאלה – מה אני רוצה לאחסן בכספת? איפה אני רוצה להציב אותה? האם אני צריך כספת קטנה או אולי דווקא גדולה? בנוסף, חשוב לבדוק מאילו חומרים עשויה הכספת, איך עובד מנגנון הנעילה שלה ומה דרוש כדי להתקין אותה בבית. עזרה מחברה מתמחה ומנוסה, תאפשר לכם להנות משקט נפשי בבית החדש שלכם.